kalebeul: anythingarian bubbles and troubles from the land of the sweating hun
Unión Progreso y Democracia
kalebeul anythingarian bubbles and troubles from the land of the sweating hun

/ kalebeul / 2003 / 12 / 08 / insults /

insults!

Skip to: comments (4); categories; related posts; previous/next post

Una americana diu que els europeus som més estúpids que els americans perquè no sabem els noms dels deu socis que ingressaran en la UE el 1 de maig de 2004:

Una ignorància general persisteix sobre la UE i el que fa aquest govern supranacional cada vegada més poderós. Als europeus els agrada riure’s dels “americans estúpids” i de la seva confusió sobre el món. Però ¿què pensar dels europeus ignorants, que no saben ni tan sols el que passa davant dels seus nassos?

Trevor @ 8 December 2003 10:16 AM

Categories

Splog, Theatre

Related posts

Previous/next post

«« which historical lunatic are you? ««
»» hoe voorkom je bosbranden? »»

Comments

  1. sgons
    2:10 PM on 8 December 2003

    vols dir ke sap què és i on està europa, aquesta dona…?
    xD

  2. Trevor
    4:13 PM on 8 December 2003

    Hmmm…. no ho sé.

    (¿Sabies que el 12% dels europeus pensen que el nom de la UE deu ser “No sé”? Els resultats d’aquest sondeig de Eurobarometer han estat corregits perquè semblin més estúpids que són en veritat.)

  3. Werner, Barcelona
    4:24 PM on 8 December 2003

    Recomiendo de hacer la misma prueba con amigos o familiares - estoy seguro que el resultado será el mismo.
    Hay que dar la razón a la periodista, por mal que nos pesa.

  4. Pere
    3:46 PM on 9 December 2003

    Hi ha una dita castellana que crec escau bé a aquesta situació: “En todas partes cuecen habas”. La Unió Europea té un llenguatge molt adequat per polítics i economistes, però poc per la gent del carrer. Un pot ser europeista, però la realitat és la que és.

Feeds: RSS

Trackback link.

0

Tell me if the spam dragon gives you a hard time. Log in if you want to be really foul.


RSS2 · RSS2 Comments · Atom · Copyright © 2004-2008 kalebeul · Contact · kalebeul is grateful to the CIA for its kind support
kalebeul open source and uses Linux, Apache, MySQL, WordPress, PHP · Sing along with Moo Way (MP3) · 60 in 0.677